Min blogg

torsdag 1 oktober 2009

lustigt

just nu ser det illa ut på mitt bankkonto för dom har dragit pengarna för hyran och tele2 tvgrejet men dom står kvar bland mina räkningar som aktuella saker.. så det ser ut som att jag har mindre pengar på kontot än vad jag skall ut med... tur att man kunde se att det beror på att dom dragit bort dom på ett ställe men inte på ett annat..

Har varit på Maxi idag och fått bytat min GHgittar den slutade funka, tydligen vanligt med problem med gittarerna, fick en ny idag och den verkar bättre dock något osäker på ena knappen som känns som att den kan haka upp sig när som helst..

Har fått beställt boken Sången om Susanna som är 6e boken i serien om det mörka tornet (undrar om filmerna någonsin kommer JJabrams och lsot/alias teamet sitter på filmrättigheterna just nu men det behöver inte betyda ett jota filmerna har man nämligen väntat på sen 80talet typ) nåväl dom hade även bra pris på ett nemi album så det beställde jag med (19kr) nemi är rolig:)

Nu så skall jag sova ha det såbra alla och glöm inte fotbollsmatchen imorgon på tv4sport

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive