Min blogg

tisdag 6 oktober 2009

det bor så mycket konstigt folk i Sverige

jag har rosa möbler här som jag skall ha när jag flyttar till ett hus, de skall jag ha i mitt rosa sovrum. Okej när blir det då? när jag träffar en man har hittat den rätte ännu.. okej, vad är det du har där då? trädgårdstomtar och sådant men Pia du bor i en etta på 3e våning i västra frölunda. Ja men det är tills jag flyttar härifrån, jag har köpt dom på rea så att jag kan ha dom på tomten sen. Skall du flytta snart då? vet inte har inte träffat den rätta ännu, men pia du har bott här i 20år nu

Charlie: Alltså hon är en manisk samlare hon är den ända jag träffat på som har hela förrådet fyllt av trädgårdsmöbler om hon någongång i framtiden skulle flytta till ett hus.

sen säger charlie också sanningen till henne du har lagt mer pengar på att köpa saker till huset som du vill flytta till än vad en villa hade kostat dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive