Min blogg

onsdag 22 april 2009

maxi olagligt för folkhälsan?

idag när jag gick till maxi så hade det ett nytt blad ute med en del erbjudanden, köttbullar igen bland annat.. jag som inte ens hunnit få i mig förra paketen, vart kommer dom ifrån??

Nåväl det var inte det som var olagligt, det olagliga var det helt otroliga priset på lösgodis.. dom måste ju nästan gå med förlust det var så billigt så.. (dessutom kö till att komma fram till det).. det kostade 3:90/hg eller 39:90/kg.. det brukar kostar 6:90....

Så det var kanon billigt..

dom kanske har någon lömsk ide om att om alla blir tjocka så löser vi problemet med att vissa kallas feta?:)..

Det är tydligen world earth day idag.. vad det nu innebär men 1mmiljard skall tydligen vara med i det.. Jaja, vet inte vad det är iaf..

Föresten, London är ju ett ställle jag gillar, delvis för att det händer så märkliga saker i staden.. kolla här vad som hände 16e feburari förra året..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive