Min blogg

lördag 4 april 2009

Fredag

idag så har jag först varit på föreläsning, sedan gick jag och martin och gjorde läxan, man skulle läsa 25sidor i en bok och skriva citat.. så jag läste GP medans martin gjorde sin, han fick låna boken eftersom jag aldrig skulle kunnat frågat efter en bok skriven av ann-ahlberg (analberg med andra ord).. men det kunde han med:P:D...

seriöst högskole personer kan inte tänka att de borde byta namn, på våran skola tex. finns en som heter Gun Wedding (Pistol bröllop på engelska) undrar hur många gånger hon inte kommer genom tullen i utlandet med det namnet:D

sen idag så har jag fått reda på att det är enbart i nummer 32 (jag bor i 42) som problemen med bedbugs finns.. och problemen beror tydligen på att man inte ville hjälpa till i början, för när de upptäcktes hos 1 så tog det väldig tid innan hfab ville hjälpa till med att bekosta saneringen (utav vad jag har hört).. och därför hann problemet sprida sig vidare... så gissningsvis skulle hela fastigheten där behöva saneras men det kostar pengar så vi tar det lägenhet för lägenhet och blir aldrig av med problemet...

humm, sen idag så har jag även fått ordning på internet, det krånglade delvis igår.. och humm det är väll i stortsett det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive