Min blogg

fredag 18 september 2009

facebook

har blivit facebook kompis med Magnus Mårtensson och Frida Melin (jo det är dom från tv).. Det är kul att se deras status på facebook, citerar magnus citat från i morse:"
Magnus Mårtensson Tvättdag. För att inte göra Frida besviken har jag förberett och sorterat alla kläder efter färg. Oerhört noggrant. Känner mig rätt stolt!"

Sen ett par timmar senare har frida denna statusen:"
Frida Melin Tvättdag. Ibland tror jag Magnus är färgblind. Han kan inte lära sig att sortera tvätten rätt, utan blandar hela tiden ihop mörkblått med svart, brunt med grått osv. Bryr han sig inte!?"

sen är detta roligt med, jag tror han kom på i efterhand att ulf kunde se hans facebook status:D

Magnus Mårtensson
Ulf ringde till jobbet trots att jag satt i möte. Ville ”bara” bjuda på middag, men pratade i tjugo minuter. Oförskämt! Dessutom, han bara tjatar om sitt och lyssnar aldrig. Nån borde säga till honom vilken jobbig jävel han är. Och Kristina är ju ock...så så fruktansvärt tråkig. Fattar inte hur dom står ut med varandra. Tackade hur som helst ja till middan. Det blir nog ”trevligt”. Fyfan

Magnus Mårtensson Ulf! Om du läser detta. Jag menade alltså en annan Ulf som också ringde och bjöd in till middag. Men jag tackade naturligtvis nej. Det är bara till er middag som jag tackat ja. Hälsa Kristina så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar