Min blogg

fredag 1 maj 2009

skratta eller gråta..

jag har precis läst att piratebay killarna skall ställas inför rätta igen.. i Italien, ett land ingen av dom ens besökt.. men internet användare i italien har besökt deras hemsida och tankat hem upphovsrättskyddat material och då kan dom dömas igen.. och de har den svenska domen i bakhuvudet och utgår från den.

och här sitter vi och tror att det skall finnas demokrati i Europa.. Ja

Det är ju verkligen helt absurt...

mer info http://www.metro.se/2009/04/30/83835/the-pirate-bay-infor-ratta-igen-i-ita

jag och min kompis Daniel har idag diskuterat domstolarna och skandalerna kring domstolarna var på han sade följande:"jo men vad fan gör vi egentligen om det inte finns någon domare kvar som kan vara opartisk?"
tänk på det ni..

Sen kan jag väll anse att det inte borde få inkomster från andra håll.. för att vi skall veta att de inte skall vara opartiska..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar