Min blogg

onsdag 25 mars 2009

tisdagen..

så jag har kommit en bit på det arbetet som skall skrivas med.. det känns helt okej med det

ssen från i förmiddags så kan jag tala om att en av mina klasskamrater varit i kontakt med sin VFU lärare och sagt att "ja det är ju planerat att vi skall vara ute då den 16-17/4 och även den 20-21/4 men det är så rörigt här med allt så det är ingen som vet om det blir då men det får vi se"......

Angående vfun så är det ju väldigt smart att gå ut en torsdag, fredag och sen måndag tisdag... hur tänkte dom där? hade det inte varit smartare med en hel vecka än att vi skall komma mitt i veckan?

Sen om jag skall knyta mer till redovisningarna idag så bestod dom till stordel av dans... och lite sågningar av denna delkursen.. men det som är "positivt" är ju att hon verkar bry sig om det och iaf några av dom som vi haft på de praktiska delarna blir inte kvar.. och dom skall göra om hela delkursen.. sen idag så sade hon att även svagestetik var ett okej synsätt...

så jag kan skriva tentan som jag vill nu och totalsåga den sk. starka estetiken som består i att eleverna skall få skapa fritt utan ramar och regler för då lär dom sig... frågan är bara vad dom lär sig

nej nu skall jag gå och sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar