Min blogg

lördag 28 mars 2009

min favorit ulf...

en av de roligaste människorna jag vet är karaktären ULF.. här är ett utdrag från när han talar om för en kompis som skall fria sig hur han gjorde när han friade till sin tjej.

det handlar om att överaska
jag gjorde som så att jag var ute hela natten och komi inte hem
så hon började ju bli orolig har det hänt något har han råkat ut för en olyka
sen kom det hem 2 poliser som knackade på hos henne (kompisar till mig) så hon fick följa med till bårhuset
och där under ett lakan där låg jag och du vet hon lyfte ju på lakanet och började stor gråta och då öppnade jag ögonen och sade kristina vill du gifta dig med mig?

och det fungerade alltså?

Njae inte riktigt som jag hade tänkt....

Sen nummer 2...

ULF: jag satt uppe och såg en bra film ikväll
Magnus: ja jag hörde det vad hette den?
ULF: det minns jag inte men den var svensk ganska ny tror jag, handlade om en svensk internatskola
Magnus: var det ondskan
ULF:Nej, det var det inte
Magnus: spelade andreas wilson huvudrollen?
ULF:JA, och den var baserad på Jan Gullious självbiografi.
Magnus ja men då var det ondskan
ULF:Nej den hette något annat
Magnus: var alexander skarsgård med och mobbade?
ULF: JA
Magnus: Det är ondskan
ULF Nej det var inte den..
Magnus: du se här, här är gårdagens tidning 23:45 Ondskan baserad på jan gullios bok
ULF: mm, men nej det var inte den... den hette något annat..

OSV.. jätte roligt är det :D:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar