Min blogg

lördag 17 juli 2010

Uppdaterar igen

så då uppdaterar jag dagboken igen efter den långa semestern härifrån

När jag var i KL innan i somras fick jag leka med SGS och den mobilen var något alldeles extra så den kommer jag nog inhandla någon vacker dag helt otroligt skärm hade den (super amoled heter tekniken första mobilen som har det).
Dessutom så filmar den i HD och kan visa Divx filmer på skärmen som är 4 tum stor.

Jag lekte även med Iphone och SE Xperia 10 och det kan jag säga om dom två är att xperians meny system kändes lite segare..

Iphonen kom inte ens i närheten av SGS när vi pratar skärmar annars är den med trevlig fast den är ju dyr (7000kr typ) fast fördelen med Iphone är ju att "alla" har den

Men iaf vinnare av dessa tre blev enligt mig SGS..

För övrigt intressant att dom hade mobiler man fick leka med i KL här i Sverige är det ju i regel bara attrapper och inga riktiga mobiler så man kan inte testa dom något som en sådan telefon som SGS givetvis förlorar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar